VERKSTAN 2014!

Var ett tag sen jag skrev sist här. Jag kan vara nöjd med Framgångna med Bengans Racing Förare Motorer Många bra segrar i Mästerskap mm. Vill samtidigt Tacka för er för ni gasar på Med Motorerna och gör resultat. Till nästa år blir de lite nytt som inte gäller detta land i nu är att i Finland Gäller 16 V 2,3 eller max borr på 100 mm, Vi ser hur de kommer att bli för något av de där? Verkstan är de bygge av lite Motorer som Evo 2,4 2,8. 531 B 30 topp b 20 2,5 Bengans R egen 531 Motor som ska köras med lite nytt godis. 16 V till Mr Jaska N mm. Jag försöker vara anträffbar så mycket jag hinner på telefon ,men de enklaste är att maila mej på [email protected] . Besök tar jag i mot efter Överenskommelse. Så gott folk ta nu vara på er Mecka på snart kommer 2015 de går fort. Med vänlig hälsning Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0