Sista för de här året? Gott nytt År.


Toppar som ska filas lita br portning.Efter som de är en gammal kund så fixar jag de till han.Annars är de inga toppar som jag gör ,


Finns en del olika sådana här toppar.Den här är den lilla.


När jag filar så är de sista jag tänker på är flöde.Nåt jag tänker på är den här toppen kommer att killen vinna med!


Kolvar som Gäller 2012 531 Grh eller 2,4 Rc


Kvalite?


De kan vara de värsta man kan ha i Vevaxel väg i volvo,


Ventilspel klart. Toppen på blocket som gäller nu.


Kaminställning klar. ventilkåpa på sen så!!!


Klar Voc Motor sista motorn 2011


Den här bilen kommer väl stå över 2012.Säljas de ska den inte enligt David P.


Motorn kanske får lite nya delar i nån gång 2012??


Motor lev till den här bilen blir i Jan.En gammal känd bil de här


Bilsports Börsen 240 år 2007 ha är den väntans tider.


David P alla bilar på vägen under åren en Oäkting är de en Fiesta inget bra,


Motor lev till blekinge.Mer inf kommer nästa år vad motorn ska var i för bil.


Motorn på plats väntar på bilen den ska vara i.


Voc topp 2012 tvättad klar för vidare arbeten. Slut arbete i morron på toppen


Voc topp 2012


Ny topp Br?


Gå igenom toppen byta ut lite slitdelar voc 2012.


Sista bygget motor 2011


Voc motor 2012


GOD JUL PÅ ER ALLA


Står å väntar på lite Br Kärlek!


Honing med stressplata. Till grh 940


Borrade block Voc 96,60 Grh 97,00 o ringat


Insugen klar! Toppen ska gå uppe i Värmland Gr H?


Provar ny vatten pump på den här motorn


Klar Grh Motor .


Klar För vidare färd motorn.


Ny spec på vevaxel. Ska klara varava lite den här motorn.


Man ska inte glömma Oljespridarna.


Vevaxlen på plats,slut montering slutet på veckan?


Den här motorn är de bara toppen som är genom gången. Med min Favorit Kam från GL.


Klar för lev till kund. Står vad som är fixat på toppen på lappen.


Snart klart för start.


Motorn är varm i nu efter körning i ca 1 tim.


Klar För bilen I Kräbbleboda.


Där var vevaxlen på plats.


Kolvar stakar oljepump på plats oljetråget kvar.


Kamaxel made in axelsson inställd.


Nyrenoverad för SM 2012 Rally.


Renovering 2,3 till Sm 2012.


Tvättat delar .


Nya styrningare Mirafräst å planad. Nu är ny renoverad


Klar för hoppsättning å ventilskjustering.


Klar med ventilspel. Klar för blocket i morron kanske.


Block till borrning o Honing!


Ventil skj på den Gammla sättet, Funkar bra å lättare.


Motorn ska gå Sm 2012 . Ska renoveras 2,3 l


Byta styrningar i den här toppen.


Nya objekt som ska renoveras eller byggas till nya grh Motorer.


Motorn 2,5 ska gå i Sm 2012. Så nu ska de uppdateras med nya delar. Kolvar stålstakar ny Br kam mm


Ner plockat nu ska de tvättas.


Ska vara rent så man kan arbete med Motorn,


Ligger på sin plats tvättat å klart.


Insug ett av dom ger mer mer Pulver = Hästar...


Tar tid inget man gör på en eftermiddag.


Gäller hålla rätt på filen.


Snart fullt i Motorverkstan.


Så här ser de ut ofta innan man kan börja gör lita underverk!


Så nu kan man börja jobba med toppen.


Kör på bara.


Så stora sätenhål så att de kan gå att köra riktigt fort. Full gas spar tid.


Lite mer jobb en vad folk tro ibland. Mycket jobb kvar innan den lev.


GrH Motor beg såld till en i Jönköping. På en kundsräkning.


Toppar väntar på mer omsorg eller som jag säjer dom ligger på Gäsning.


Lev en del den här toppen efter en uppdatering kam mm.


Tvättning innan Mätning Cylindra mm


Br 011 Motor 2,4.


Tidigt ut för mappning Rc 2012.


2360 kit .


Lätt ska de vara!


Nya Sp hus till Br maskinen utvecklingsmotorn. Bilen står å väntar,mer info kommer.


Nu låter den riktigt bra,med den här uppdatering ny kam fjädra mm. Inte billigt men den lev nog så mycket att han kan vinna.


Toppen på plats kam inställning fixad.


Rent så packningen gör sitt jobb.


Kamaxel slipare T Axelsson.Profil står i kamaxlen


Arbetar som jag mycket med topphoppsättning.Vertyg är viktigt kunskap viktigare.


Klar ny kam tryckare Fjädra. Kan bli ett Dm guld 2012?


Tysklands Kund ute å kör sin Pv. Men en ´Br Evo. Piloten är en Tjej Heja heja


Tar hårt i ventilerna!


Tar hårdare med Jm 7 Än med stålsäten.


Jm 7 de inget att köra med enligt min åsikt. De ska vara stål.


Klar för ventilspel. Mycket nya delar i toppen de behövs.


RSS 2.0